Srđ je Grad

Poznate činjenice u vezi Putničkog terminal Gruž

Investitor: Dubrovnik International Cruise Port Investment, čiji su osnivači turska tvrtka Global Ports Holding i francuska građevinska grupa Bouygues Batiment International.

Koncesija se ugovara na 40 godina uz projekcije daljnjeg povećanja broja posjetitelja s kruzera sa sadašnjih 800.000 na 1.5 milijuna.

Pitanja i nedoumice

S obzirom na mnoge nedoumice, tijekom proteklih smo 6 mjeseci pokušali inicirati niz sastanaka na kojima bismo eventualno dobili odgovore na sljedeća pitanja:

1. Zašto je Odluku o dodjeli koncesije trgovačkom društvu Dubrovnik International Cruise Port Investments d.o.o. (DICPI) donijelo bivše Upravno vijeće Lučke uprave Dubrovnik na čelu s Ninom Perko u vrijeme tzv. tehničke Vlade?

2. Je li to ista ona Nina Perko koja je sudjelovala i u kreiranju Odluke temeljem koje je Milanovićeva Vlada donijela odluku o dodjeli dvojbene koncesije za gradnju marine na Lapadskoj obali?

3. Zašto je predugovor o koncesiji tajan ako je natječaj, kako se ističe, proveden transparentno?

4. Koji će popratni sadržaji biti izgrađeni?

5. Kako će se upravljati kompleksom s obzirom na maksimalno vršno opterećenje?

6. Zašto se terminal ugovara bez strategije razvoja turizma?

7. Zašto se terminal ugovara u trenutku dok se na zahtjev UNESCO-a izrađuje prva ozbiljna studija vrsnog opterecenja kao podloga za plan upravljanja?

8. Je li istina da će Grad morati otkupiti autobusni kolodvor?

9. Koje su obveze Grada po pitanju infrastrukture?

10. Koje su obaveze Hrvatskih cesta po pitanju infrastukture?

11. Košta li izgradna terminala 32 milijuna Eura, koliko procjenjuje stručni tim nagrađenog austrijskog arhitekta Schludera ili 60 milijuna Eura koliko tvrdi Victor Stefanescu, regionalni direktor investitora za Jugoistočnu Europu

12. Je li vrijednost investicije napuhana (kao kod Garaže)?

13. Je li istina da će Lučka uprava Dubrovnik prema koncesijskom ugovoru uprihoditi 150.000 manje godišnje od iznosa koji uprihođuje sada?

14. Jesu li rezultati natječaja za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja namješteni?

15. Kako je moguće da na naječaju pobijedi rad koji nije usklađen s GUP Dubrovnika i UPU Gruža?

Odgovori:

To je najveća tvrtka u svijetu koja gradi i nemamo što puno misliti.
A. Vlahušić, gradonačelnik

Victor Stefanescu, koji vodi cijeli projekt, poslao mi je SMS poruku: “Poštovani gradonačelniče, dokad će trajati ova igra? Jesmo li dobrodošli kao investitori i koji su idući koraci? Ovo je razlog što svi investitori bježe iz Hrvatske” .
A. Vlahušić, gradonačelnik

Što jedan? Dva. I to oba istovremeno.
Ž. Raguž, dogradonačelnik

Nema razloga da se predstavnici Ministarstva sastaju s Povjerenstvom Grada Dubrovnika niti da se Ministarstvo pisano izjašnjava o pitanjima Povjerenstva. Taj projekt ide dalje.
Ministar prometa Butković

Nabijem vas sve na k… Srđevce.
Z. Mamić

Terminal ide dalje.
T. Karamarko

Grad Zagreb poklanja Terminalu dvije fontane. Idemo delati.
M. Bandić

I meni je jednom pukla cijev u Terminalu.
Z.Milanović

Časni sude, nisam kriv.
I. Sanader

Na žalost, samo neki od navedenih odgovora su izmišljeni.

Vezani članci:
Čime je gospodin Memed ucijenjen da mora raditi protiv tvrtke na čijem je čelu?

Pratite nas:

Slušanje je prvi korak prema razumijevanju.