U priopćenju od 29. listopada, neposredno nakon što je u javnost procurila vijest da, suprotno najavama Gradonačelnika, koncesionar Marine Gruž prema uvjetima koncesije nije obvezan investirati u infrastrukturno i komunalno uređenje Lapadske obale, KLGB Srđ je Grad uputila je Gradonačelniku sljedeći poziv: „Od Gradonačelnika zahtjevamo da u narednih tjedan dana ugovorno obveže tvrtku Laguna trade da financira izgradnju Lapadske obale. U suprotnome, tražit ćemo sazivanje hitne sjednice Gradskog vijeća, na kojoj ćemo inzistirati na raskidu ugovora o koncesiji za posebnu upotrebu pomorskog dobra.“
Kako doznajemo iz medija, „Gradonačelnik Grada Dubrovnika Andro Vlahušić i predsjednik Gradskog vijeća Mato Franković sa suradnicima održali su u međuvremenu sastanak s Franjom Pašalićem i predstavnicima tvrtke Laguna trade d.o.o., koncesionarima buduće Marine Gruž.“ Na sastanku je, kako dalje doznajemo, „iskazana spremnost obaju strana, i Grada Dubrovnika i tvrtke Laguna trade, za suradnju u rekonstrukciji Lapadske obale. Grad Dubrovnik će ishoditi sve potrebne dozvole kako bi se za vrijeme izvođenja radova na samoj Marini Gruž mogao raditi i obalni zid, točnije bušenje pilona i zaglavnika dužinom cijele obale, a Laguna trade je iskazala interes za aktivnim sudjelovanjem u cilju smanjivanja troškova.“
Ono što se zapravo može iščitati iz ovog priopćenja opravdava sve naše strahove i upozorenja:
„Grad Dubrovnik će ishoditi sve potrebne dozvole…“
Grad Dubrovnik je investitor uređenja Lapadske obale, iako je Gradonačelnik na sva usta najavljivao da će Koncesionar o svom trošku urediti Lapadsku obalu i tom laži prikrivao štetu koju su on i Nadzorni odbor Luke Dubrovnik nanjeli Gradu sprečavajući direktora Luke Dubrovnik da pokrene tužbu na Odluku o dodjeli koncesije tvrtki Laguna Trade na što smo kao lista na vrijeme upozoravali.
„…kako bi se za vrijeme izvođenja radova na samoj Marini Gruž mogao raditi i obalni zid, točnije bušenje pilona i zaglavnika dužinom cijele obale…“
Radovi predviđaju isključivo konstrukcijsko prilagođavanje Lapadske obale potrebama buduće marine, ne i njeno komunalno i infrastrukturno uređenje u skladu s potrebama građana.
„… a Laguna trade je iskazala interes za aktivnim sudjelovanjem u cilju smanjivanja troškova.“
Gradonačelnik podupire investitorov neodređeni usmeni iskaz o interesu da sudjeluje u smanjenju troškova, što otvara prostor za zanimljive i kreativne moduse „suradnje“ između Grada i Koncesionara, a koji su nam od ranije poznati u slučajevima „Garaža“, „Revelin“ i „Imperijal“.
Budući da je, unatoč našim opetovanim upozorenjima na Gradskom vijeću i u medijima , iz priopćenja sa sastanka Gradonačelnika i Predsjednika Gradskog vijeća s Koncesionarom jasno da će radove na Lapadskoj obali financirati građani Dubrovnika i to u korist luke nautičkog turizma, a ne građana koji tu žive, na sljedećoj ćemo sjednici Gradskog vijeća predložiti raskid ugovora o koncesiji za posebnu upotrebu pomorskog dobra.
Za one koji žele znati više:
Čime je gospodin Memed ucijenjen da mora raditi protiv tvrtke na čijem je čelu?
https://www.srdjegrad.hr/cime-je-gospodin-memed-ucijenjen-da-mora-raditi-protiv-tvrtke-na-cijem-je-celu/
Marina Gruž – pogodovanje privatnom interesu
https://www.srdjegrad.hr/marina-gruz-pogodovanje-privatnom-interesu-ili-nesposobnost-pregovaranja-i-upravljanja/
KLGB Srđ je Grad