Srđ je Grad

Voda u Zatonu

Vijećničko pitanje gradonačelniku Matu Frankoviću

S obzirom na to da smo posljednjih nekoliko dana svjedočili tome da građani Zatona, Vrbice, Štikovice, Orašca i Gromače nisu imali pitku vodu, odnosno da je, prema njihovim riječima, voda danima smrdjela po kloru, nafti i ulju, u njihovo ime želimo pitati – zna li se što se točno dogodilo i hoće li i od koga građani dobiti informaciju koji je bio problem s vodom i što se konkretno napravilo da se uzrok ukloni?

Naime, kako doznajemo od građana, ali i prateći njihove brojne komentare i upite po društvenim mrežama, zahvaljujući kojima je cijela priča došla u medije pa je tek to natjeralo nadležne službe da građanima Vrbice, Štikovice, Zatona, Orašca I Gornjih sela pošalju cisterne s pitkom vodom, ovo se nije dogodilo prvi put. Naime, u posljednjih nekoliko godina svako nekoliko voda, naročito u Zatonu, ima jak miris klora pa se građani često pitaju što se tim klorom pokušava prikriti. Ovaj put voda, kako kažu, nije
smrdjela samo po kloru, već je ostavljala i masan trag i smrdjela je po nafti.

U srijedu su desetci građana pokušavali od Vodovoda Dubrovnik dobiti informaciju što se događa, ali svaki su put samo dobili odgovor da se strpe, da je sve u redu, a istovremeno su sami svjedočili kako se po docima prazne rezervoari s vodom. Sve to je pojačalo sumnje građana da nešto nije u redu i da se to od njih krije. Na molbe građana da se pošalje cisterna s pitkom vodom, odgovor je prvi dan bio da nemaju vozača i da će sve proći za nekoliko dana. Kao što smo rekli, tek nakon što je vijest dospjela u medije, posredstvom društvenih mreža, Vodovod se pokrenuo, poslao je cisterne s pitkom vodom, međutim isti su dan odgovorni iz Vodovoda, pokušali i oprati ruke tvrdnjom da Vodovod Dubrovnik nije odgovoran za izvor i crpilište vodom Palata. Cisterne s vodom dolazile su još nekoliko dana, jučer je preko medija javljeno da je voda zdrava za piće, ali građani i dalje imaju mnogo pitanja na koje ne dobivaju odgovore. Naime, kako kažu, najveće sumnje izaziva upravo nedostatak informacija, čak ako je i sve u redu s vodom, čemu se, naravno, nadaju, smatraju da im se netko treba obratiti, reći im što se događa s vodom svako nekoliko, umiriti ih ili ih upozoriti ako se radi o nekom većem problemu. Upravo zbog nedostatka odgovora i informacija, mi ovdje u njihovo ime postavljamo pitanja:

  1. Što se točno dogodilo, koji je bio uzrok tom smradu vode prošli tjedan?
  2. Kad će i od koga građani dobiti ove informacije?
  3. Tko je odgovoran za vodu u Zatonu ako to nije Vodovod Dubrovnik?
  4. Hoće li građanima ovih mjesta biti umanjen račun za vodu za studeni?
  5. Kome se građani mogu obratiti ako se ovo ponovi?

Pratite nas:

Slušanje je prvi korak prema razumijevanju.