Srđ je Grad

Obmane čovjeka koji misli da sve zna

Reakcija na priopćenje Gradonačelnika grada Dubrovnikahttp://www.dubrovnik.hr/clanak.php?a=12132
Moramo podsjetiti Gradonačelnika da se odgovorne osobe za realizaciju ove linije, iz samo njima znanih razloga, nisu prijavile na natječaj za udruženo oglašavanje u prvom pokušaju, unatoč našim upozorenjima da se rokovi prijave primiču. Prijavili su se tek iz drugog pokušaja, pritisnuti argumentima, našim doziranim pritiskom i reakcijama poslovnih partnera.
Reagiranjem na naše priopćenje od 09.09.2016., gradonačelnik Grada Dubrovnika Andro Vlahušić je, nažalost, još jednom pokazao svu svoju nemoć i nesnalaženje te nestrpljivost u namjeri da brže-bolje dokaže ono što se, zapravo, ne može dokazati. Usput, agresivnost koju iskazuje u svojoj reakciji na priopćenje KLGB Srđ je Grad dokaz je nervoze koja je obuzela čovjeka koji više ne upravlja procesima, nego dozvoljava da se stvari događaju mimo njegove kontrole, a na štetu svih građana Grada Dubrovnika
Budući da je reagiranje na naše priopćenje prožeto paušalnim ocjenama čovjeka koji misli da sve zna, potrudili smo se to njegovo reagiranje detaljnije proanalizirati.
Za početak, Gradonačelnik u svojoj reakciji napominje da smo u svom priopćenju iznijeli „… niz neistina, netočnih i polovičnih podataka u cilju obmanjivanja dubrovačke javnosti, a sve u svrhu predizborne predstave“. Također, u spomenutoj reakciji naglašava da smo se u priopćenju koristili manipulacijama i nepotpunim informacijama. Očekivali smo da će Gradonačelnik taksativno nabrojati o kojim je neistinama, netočnim i polovičnim informacijama ili manipulacijama riječ, te da će javnosti podastrijeti dokaze da smo na bilo koji način obmanuli dubrovačku javnost. Kako smo i očekivali, od svega toga – ništa ! Nula bodova.
U svom reagiranju od 09.09.2016., Andro Vlahušić dalje govori: „Međutim, na njihovu žalost moramo reagirati i obavijestiti ih kako je let na relaciji Dubrovnik – Frankfurt realiziran zahvaljujući naporima i ustrajnosti isključivo Turističke zajednice Grada Dubrovnika koja neumorno od 2013. godine vodi pregovore s Croatia Airlinesom.”
Zaboravlja pritom na priopćenje Uprave Croatia Airlinesa od 24. svibnja 2016. godine, kao reakciju na konferenciju za medije gradonačelnika Dubrovnika, u kojem, demantirajući Gradonačelnika u potpunosti, stoji sljedeće: „Vrijedi istaknuti i podatak da u posljednje tri godine Grad Dubrovnik i turistički subjekti grada i županije nisu sudjelovali u razvoju pojedinih zračnih linija Croatia Airlinesa u sklopu modela udruženog oglašavanja, za razliku od drugih hrvatskih gradova u koje lete zrakoplovi Croatia Airlinesa.“
Nadalje, Andro Vlahušić u svojoj reakciji navodi slijedeće: „Podsjećam predstavnike KLGB Srđ je Grad da su o svim ovim detaljima obaviješteni na sastanku koji se održao prošlog tjedna, a na održanom sastanku pročelnik UO za poduzetništvo, turizam i more, Vlaho Margaretić istaknuo je kako njihov amandman nije realiziran te da sredstva planirana tim amandmanom nisu utrošena na zimski red letenja Dubrovnik – Frankfurt, većse taj projekt financirao iz drugih izvora.” Pitanje koje će KLGB Srđ je Grad zasigurno postaviti Gradonačelniku prilikom rasprave o idućem Proračunu je sljedeće: tko je Andro Vlahušić, a pogotovo Vlaho Margaretić, da autonomno odlučuju o “ sudbini” našeg amandmana, jednoglasno prihvaćenog u Gradskom vijeću ? Također, tko su oni da odlučuju hoće li ili neće sredstva planirana tim amandmanom biti utrošena u tu svrhu ? Nadamo se da će na tu raspravu doći dobro pripremljeni, te da će zainteresiranoj javnosti podastrijeti sve potrebne argumente, kako bi objasnili razloge svoje autonomne odluke .
Drago nam je, međutim, kada Andro Vlahušić u svojoj reakciji govori sljedeće: “Zimski raspored reda letenja na relaciji Dubrovnik – Frankfurt realiziran je iz sustava udruženog oglašavanja Hrvatske turističke zajednice“. To je na tragu prijedloga koji je KLGB Srđ je Grad objasnila u svom amandmanu. Ne znamo, međutim, je li upoznat sa činjenicom da je njegova desna ruka, direktorica TZ grada Dubrovnika, u priopćenju od 9. listopada 2015. godine upravo o spomenutoj temi realizacije amandmana imala potpuno drugačije mišljenje. Ona je tada rekla sljedeće: “Realizacija i sufinanciranje ponovne uspostave leta bit će dijelom proračuna Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice pod stavkom „Posebni promotivni i druge strateški projekti za 2016“.
Gradonačelnik nadalje inzistira na sljedećem: “Mišljenja sam kako financiranje zračnih linija koje Dubrovnik povezuju s ostatkom svijeta nije primarna zadaća ni Grada Dubrovnika ni Turističke zajednice Grada Dubrovnika već Zračne luke Dubrovnik, a dosadašnje izdvajanje koje je napravila Turistička zajednica Grada Dubrovnika napravljeno je iznimno samo za ovu sezonu.” Zaboravlja pritom da u mailu od 13.11.2015. godine, kojeg je proslijedio klubovima vijećnika, stoji: “Prihvaća se ponuda za udruženo oglašavanje, odnosno uspostavu letenja Dubrovnik-Frankfurt, 3 x tjedno u sezoni 2016./17., ukupno 3.500.000 kn u 2016. i 2017.….“ Zajednički projekt se planira u razdoblju od tri godine, te u tom smislu svi sudionici preuzimaju obvezu poštivanja ugovora za navedeno razdoblje. Nakon tog vremena linija bi se trebala osamostaliti.
Gradonačelnik u nastavku naglašava sljedeće: „Podsjećam kako nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines najviše prihoda ostvaruje leteći za Zagreb, a zatim Dubrovnik i posluje pozitivno, a istovremeno od Grada Dubrovnika traži dodatna milijunska sredstva što nije slučaj s drugim destinacijama i linijama. “Ne želeći ulaziti u osobne razloge sukoba Gradonačelnika s upravom nacionalnog prijevoznika, dužni smo ga podsjetiti na naše stavove vezane uz Croatia Airlines. Tako u dopisu direktorici TZGD od 01.09.2016., naglašavamo sljedeće: “U amandmanu jasno stoji da bismo voljeli da prijevoznik bude Croatia Airlines, međutim ne nužno. Nije nam jasno zašto je Croatia Airlines jedini prijevoznik s kojim pregovarate, kada postoji barem 20 drugih avio-kompanija koje bi bile voljne konkurirati za ovaj posao. Na ovu smo činjenicu upozoravali tijekom cijeloga procesa pregovaranja, međutim nikada nismo dobili jasno objašnjenje. Upornim forsiranjem jedne zračne kompanije dovodi se u pitanje projekt od iznimnog značenja za produljenje turističke sezone u Dubrovniku.
Za kraj, moramo podsjetiti Gradonačelnika da se odgovorne osobe za realizaciju ove linije, iz samo njima znanih razloga, nisu prijavile na natječaj za udruženo oglašavanje u prvom pokušaju, unatoč našim upozorenjima da se rokovi prijave primiču. Prijavili su se tek iz drugog pokušaja, pritisnuti argumentima, našim doziranim pritiskom i reakcijama poslovnih partnera. Za to, naravno, imamo pisane dokaze.
Nakon svega navedenog, apeliramo na Gradonačelnika da prije izlaska u javnost provjeri činjenice, te da svoj autoritet ne gradi na neargumentiranom omalovažavanju i iskrivljavanju teza. Nadamo se da će u budućnosti u svojim javnim nastupima biti pažljiviji i smireniji. To mu toplo preporučujemo.
KLGB Srđ je Grad

Pratite nas:

Slušanje je prvi korak prema razumijevanju.