Postalo je već gadljivo slušati što nam to Andro Vlahušić želi poručiti uz bilo koju temu koja se tiče budućnosti Grada Dubrovnika. Nakon veleizdaje na Srđu i čitavog niza korupcijskih skandala, katastrofalnog upravljanja gradom, Vlahušić nastavlja i s pitanjem terminala u Gružu.
Vratimo se malo nekoliko godina unatrag kad je Vlahušić otvoreno lobirao da gradnju terminala za kruzere dobije francusko-turski konzorcij koji bi ovim ubirao dobit od procijenjenih 300 milijuna eura tijekom trajanja koncesije. Bilo je to vrijeme kad su pod pritiskom osovine Karamarko – Vlahušić ruke za ovu opciju podigli i HDZ-ovci, ali i Željko Raguž, tadašnji Vlahušićev pulen.
Bilo je to vrijeme kad je Srđ je Grad bio oštro protiv ovog još jednog štetnog projekta, naglašavajući da Dubrovnik ovim gubi svoju pomorsku perspektivu. Srećom, nakon pada Karamarka, osvijestili su se u HDZ-u i okrenuli kormilo Luke Dubrovnik u ispravnijem smjeru.
Kad bi barem još razumjeli da je opcija kruzerskog turizma s kruzerima najvećeg kapaciteta dugoročno pogubna za Dubrovnik i da se djelatnost Luke Dubrovnik mora okrenuti prema profiliranju luke za manje brodove i luksuzne jahte kojom bi se značajno smanjilo vršno dnevno opterećenje putnika te omogućilo razvoj Gruža u pravcu prostora koji može zadovoljiti i lokalne potrebe stanovništva i potrebe zahtjevnijih gostiju – stvari bi za naš grad krenule u pravom smjeru.
Ovako nam do tada ostaje slušati Vlahušićevo lupetanje i nabacivanje postotcima i milijunskim ciframa, praznim frazama o snovima u koje nitko više ne vjeruje.
Za one koji žele više objavljujemo zapisnik sa sjednice Povjerenstva za verificiranje Programa za provedbu urbanističko-arhitektonskog natječaja „Terminal za brodove….“ održane 08. travnja 2016.g.